Tel: 072-2433222 - Mail: contact@tandemwise.com

שאלות נפוצות


מערכת CarPro מספקת מענה כולל לארגון סביב ניהול תהליכי הרכב. הצרכנים של המערכת:
קציני הבטיחות - ניהול תיקי רכב ותיקי נהג, ניהול הזמנות, דוחות בקרה ומנגנון התראות.
מחלקת כספים - ניהול תעריפי ספקים, בקרת חשבוניות ובקרה תקציבית.
משאבי אנוש - ניהול פרטי זכאים לרכב כולל ממשק להודעות בגין מסירות/החזרות רכבים.
נהגים - פורטל שירות עצמי.
מערכת חדשנית ומוכחת - מערכת CarPro בנויה על גבי תשתית טכלונולגית חדשנית ומוכחת.
רוחב הפתרון - מערכת CarPro מספקת מענה רחב לצרכי הניהול של הפונקציות בכל מחלקות הארגון.
ידידותיות המערכת - אנחנו שמים דגש חזק על כך שהמערכת תהיה נוחה וקלה לשימוש.
שירות ותמיכה - צוות CarPro ישמח לייעץ, להדריך ולסייע לכם בהטמעת הפתרון בארגון.
מערכת CarPro מספקת כלים לניהול כל סוגי הרכבים הן מבחינת בעלות (ליסינג / בעלות חברה / בעלות עובד / השכרה)
והן מבחינת שימוש (רכב צמוד / רכב עבודה-שירות / רכב מאגר / רכב חליפי).
תיק הרכב כולל את המרכיבים הבאים:
  • פרטי רכב
  • פרטי הסכם ליסינג
  • הסטוריית נהגים
  • העברות
  • טיפולים וביקורות
  • תאונות
  • רכבים חליפיים
בהחלט, חודש ראשון של התנסות בשירות ניתן בחינם.
בתום תקופת ההתנסות אנו ניצור איתכם קשר לשם חיבורכם לאחת החבילות.
ניתן לשלם עבור השירות במספר דרכים: באמצעות כרטיס אשראי ישראלי, צ'קים או הוראת קבע.
אין כל התחייבות, ניתן להפסיק את המנוי לשירות בכל רגע נתון. לאחר הפסקת השירות לא יגבו תשלומים נוספים מהמנוי, השירות ימשיך ויהיה זמין עבור מנוי עד תום תקופת החודש עבורה הועבר התשלום האחרון.
מערכת CarPro מאפשרת לקלוט את כל סוגי החיובים המתקבלים בגין צי הרכב.
מערכת CarPro מאפשרת לקלוט קבצי פירוט של חשבוניות ליסינג, דלק, כבישי אגרה ושטיפות.
בנוסף, המערכת מאפשרת להקליד את פירוט השורות כאשר מתקבלות חשבוניות ללא קובץ פירוט
בדיקת החיובים מתמקדת במספר רבדים:
שלמות החשבונית - בדיקה כי סך השורות תואם את סך החשבונית.
זיהוי מספר רישוי - בדיקה כי הרכב עבורו התקבל החיוב, מוגדר ומוכר במערכת.
בדיקת תקופת החיוב - בדיקה כי הרכב אכן היה פעיל בתקופת החיוב.
בדיקת תעריף החיוב - בדיקה כי סכום החיוב תואם את התעריפים המצויינים במערכת.
מניעת כפל חיוב - בדיקה כי לא בוצע חיוב זהה על אותו תאריך בעבר.
בהחלט, מנויי המערכת זוכים להנות משירות תמיכה מקצועי ואדיב.
כמובן, תמיכה טלפונית ניתנת בימות העבודה א-ה בין השעות 09:00-17:45
מחוץ לשעות העבודה ניתן לשלוח שאילתות במייל או דרך מנגנון משוב פנימי במערכת, ואנחנו במקרים רבים נספיק להתייחס גם לפני יום העבודה הבא.